martes, 23 de xuño de 2015

Importa tanto o presente coma o pasado



Escribo dende o móvil sentada na mina cama de adolescente, na casa de meus pais, así que  non podo espallarme. A letra que aquí, na pantalliña, vai aparecendo é diminuta. Como se visto FOSE una desas pequeñas libretas olorosas con forma de estrela ou corazón. Hoxe non podo revisar erratas. Hoxe vin unha pintada na rúa cunha letra moi feitiña de caligrafía que dicía: Feijoo, non fixeches nada en catro anos. Encantoume ese xeito directo e dialóxico de dirixirse ao presidente da Xunta. Foi aló por onde Peleteiro, ou algo màis adiante, si, na estrada da Estrada.

Hoxe na casa seguin recollendo a mina roupq de fai doce anos. De cando me mudara a Madrid, me fora vivir fóra. Alguna que deixara por aí de recordo, outra de fai dous anos que definitivamente non poño. Teño un pequeno 'closet' para toda a mina vida de agora.Teño
un cuarto de nena para toda a miña apariencia de agora.
 Pero non me importa, pode ser divertido.

Soio pensar que viñen a Xapón vivir un ano, así é como selecciono o que vou quedar, e tomo a difícil decisión do que vou prescindir.
 Digo Xapón porque a miña mestra nestas artes do seleccionar e tirar e non sufrir foi Rie, una compañeira de piso xaponesa que tiven.

Hoxe recollendo pensaba: importa tanto o presente como o pasado importa tanto o presente como o pasado importa tanto o presente como o pasado...Faille sitio ao hoxe, Ana!



Ningún comentario:

Publicar un comentario